سمعک های قابل شارژ

سمعک های قابل شارژ

سمعک های قابل شارژ در مقایسه با سمعک هایی که با باتری های یکبار مصرف سنتی کار می­کنند، دارای باتری داخلی هستند که نیازی به تعویض منظم ندارند. به جای اینکه باتری ها را دور بیندازید ، هر شب سمعک های خود را روی یک شارژر متصل می کنید ، شبیه به نحوه شارژ مجدد تلفن های هوشمند.

سمعک های قابل شارژ دیجیتال امروزی از لحاظ فنی بسیار پیشرفته تر از گذشته هستند، سمعک قابل شارژ با شارژ ساده و قابل اعتماد به شما امکان می دهند بدون نگرانی از کمبود شارژ سمعک ، زندگی فعال خود را ادامه دهید.

در حالی که بسیاری از سمعک ها با باتری های یکبار مصرف عرضه می شوند ، سمعک های بدون باتری – همانطور که اغلب به سمعک های قابل شارژ اشاره می شود – محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. سمعک قابل شارژ به شما امکان می دهد از کیفیت صدای برتر و بدون نیاز به خرید منظم و تعویض باتری سمعک بهره مند شوید.

سمعک ها با باتری های قابل شارژ فقط می توانند شب هنگام یا هنگامی که از آنها استفاده نمی کنید در یک واحد شارژ مجدد قرار بگیرند. با باتری تعبیه شده در سمعک ، این بدان معناست که شما نگران از بین رفتن باتری و دیگر دردسر های ناخوشایند تعویض باتری نخواهید بود.

فناوری سمعک های قابل شارژ

در جهانی که تقریباً هر فناوری با شارژر همراه است ، کاملاً طبیعی است که سمعک ها نیز قابل شارژ هستند. درست مانند اینکه یک شبانه گوشی هوشمند خود را شارژ می کنید ، سمعک های دیجیتال قابل شارژ نیز به همین روال عمل می کنند.

در حالی که مدتی است سمعک های قابل شارژ در دسترس هستند ، اما به دلیل خروجی کم برق محبوبیت چندانی ندارند. به لطف پیشرفت در فناوری سمعک ، بهترین سمعک های قابل شارژ امروزی به شما نیرویی می دهد که بیشتر از یک روز کامل دوام می آورد.

به طور سنتی ، باتری ها با هیدرید فلز نیکل (NiMH) تولید می شدند. اکنون ، بهترین سمعک های قابل شارژ از فناوری باتری لیتیوم یون یا سیلور زینک استفاده می کنند که عملکرد سمعک های دیجیتال قابل شارژ را کاملاً تغییر داده است.

آیا سمعک های قابل شارژ برای من مناسب هستند؟

سمعک های قابل شارژ برای افرادی است که نمی خواهند به طور منظم باتری سمعک را عوض کنند. آنها برای افرادی است که می خواهند در تمام طول روز از قابلیت اطمینان و قدرت ماندگاری سمعک خود اطمینان داشته باشند.

این شارژ مجدد راحت و بصری برای بسیاری از کاربران سمعک یک ویژگی جذاب است. گزینه قابل شارژ ، لذت بردن از تمام ویژگی هایی که سمعک های دیجیتالی شما ارائه می دهد را آسان می کند. شما بدون نیاز به لمس کردن با باتری های کوچک و یکبار مصرف و بدون دردسر داشتن همیشه باتری اضافی ، تمام روز را به فعالیت خود ادامه می دهید.

سمعک های دیجیتال قابل شارژ راحت و آسان استفاده می شوند. هنگام خواب فقط آنها را در شارژر بگذارید و روز دیگر برای شما آماده خواهند شد.

سمعک های قابل شارژ چه هزینه ای دارند؟

مانند اکثر دستگاه های پزشکی ، سمعک های قابل شارژ یک سرمایه گذاری است. قیمت سمعک های قابل شارژ متفاوت است و به سبک ، ویژگی های پیشرفته ، خدمات و نگهداری و همچنین برنامه پوشش مراقبت های بهداشتی شخصی شما بستگی دارد.

با کاهش قیمت ، سمعک های قابل شارژ ممکن است سطح عملکرد پایین تری داشته و از ویژگی های پیچیده تری برخوردار باشند. سمعک های دیجیتال قابل شارژ ارزان تر کمتر دارای ویژگی های “هوشمند” هستند ، مانند اتصال بلوتوث که به شما امکان می دهد صوتی را از طریق دستگاه های مختلف مستقیماً به سمعک خود منتقل کنید.

متخصصین مراقبت از شنوایی ما در کلینیک تخصصی طنین سمعک قادر خواهند بود بهترین سمعک قابل شارژ را برای شما تعیین کرده و در مورد قیمت دستگاه و خدمات حرفه ای همراه با اتصالات بیشتر به شما بگویند. با ما تماس بگیرید.

یک چارچوب زمانی واقعی برای دوام باتری سمعک قابل شارژ چیست؟

باتری های قابل شارژ روی و نقره حدود یک سال دوام می آورند. قابل جدا شدن هستند و بنابراین به راحتی جایگزین می شوند. توصیه می شود که باتری های نقره ای و روی قابل شارژ سالی یک بار توسط متخصص مراقبت از شنوایی تعویض شوند.

باتری های لیتیوم یون در داخل سمعک آب بندی می شوند و معمولاً فقط توسط سازنده سمعک قابل جابجایی هستند. عمر آنها تقریباً 4 تا 5 سال است.

مزایای استفاده از باتری های قابل شارژ

  • شارژ سریع و آسان است. شما به سادگی سمعک های قابل شارژ را روی شارژر قرار می دهید و آنها به طور خودکار شارژ می شوند.
  • با یک بار شارژ کامل ، بهترین سمعک های قابل شارژ می توانند تا 25 ساعت دوام داشته باشند
  • برای محیط زیست بهتر از سمعک باتری های یکبار مصرف هستند.

معایب باتری های قابل شارژ

  • سمعک های قابل شارژ ممکن است هزینه بیشتری نسبت به سمعک های باتری معمولی داشته باشند.
  • در بیشتر موارد ، باتری های یکبار مصرف همچنان گزینه رایج تری هستند ، هرچند تولید کنندگان سمعک بیشتر و بیشتر سمعک های قابل شارژ تولید می کنند.
  • اما همه برای استفاده از فناوری شنوایی قابل شارژ مناسب نیستند. “در بیشتر موارد ، این بسیار ساده و اساسی است ، اما برخی از افراد ممکن است فراتر از روال معمول و روند کار فکر نکنند (مانند قطع برق یا اگر مادربزرگ ها به طور تصادفی واحد شارژ را از برق جدا کنند). در این شرایط ، فقط در یک مجموعه جدید از باتری ها قرار می گیریم بسیار آسان تر است.”
  • عدم کنترل کاربر در بسیاری از سمعک های قابل شارژ ، باتری در دستگاه قرار دارد و کاربر نمی تواند خود آن را جدا کند. اگر اتفاق بیفتد که باتری باید تعویض شود، معمولاً در جایی که سمعک ندارید زمان کمتری دارید. این می تواند ناخوشایند باشد.
  • وابستگی به شارژر باتری هر روز باید دوباره شارژ شود. اگر چرخه شارژ را قطع کنید و تصور کنید که باتری های شما شارژ شده و کاملاً کارا هستند و پس از آن وارد روز خود شوید ، ممکن است یکی از دستگاه های شما کار کند. همچنین اگر شارژر خود را فراموش کنید ، کار نمی کند یا سیکل ناقص می شود ، باید با آنچه اتفاق می افتد کنار بیایید. اکثر مردم شارژر اضافی با خود حمل نمی کنند.

آینده سمعک های قابل شارژ چگونه است؟

فناوری سمعک به طور مداوم در حال تکامل است ، هر ساله دستگاه های جدید ، بهبودها و به روزرسانی ها راه اندازی می شوند. این کار با باتری های قابل شارژ در دستگاه های سمعک آغاز شد و اکنون ، جدیدترین سمعک های قابل شارژ در دسترس است.

بهترین سمعک های قابل شارژ فقط به اندازه باتری هایی هستند که آنها را شارژ می کنند. برای سمعک های پیچیده تر ، مانند دستگاه هایی که از فناوری بلوتوث برای پخش جریانی و برقراری تماس استفاده می کنند ، به باتری هایی با افزایش چگالی و ظرفیت انرژی نیاز دارند.

علاوه بر بسیاری از مزایای شخصی ، سمعک های قابل شارژ برای کسانی که نمی خواهند باتری ها ی قدیمی را دور بیندازند و باتری های جدید بخرند ، یک گزینه مناسب و سازگار با محیط زیست است.

سمعک های قابل شارژ از محبوبیت بیشتری برخوردار می شوند. پیش بینی می شود که با بهبود کیفیت صدا ، کارایی باتری و قابلیت تعویض باتری و جذابیت ظاهری، سمعک های قابل شارژ حتی به امری عادی تبدیل می شوند.

نسل فعلی فناوری به پاسخگویی به درخواست های مصرف کننده نزدیک شده است ، به همین دلیل پیش بینی می شود که با پیشرفت رو به جلو عادی خواهد شد.

البته ، در هنگام خرید سمعک فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود ، بنابراین مهم است که در مورد بهترین سمعک برای شما – که ممکن است با باتری های قابل شارژ همراه باشد یا نباشد ، با متخصص مراقبت از شنوایی خود صحبت کنید. کلینیک شنوایی طنین ارائه دهنده خدمات شنوایی و مشاوره تخصصی سمعک می باشد. با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *