نکاتی برای مراقبت از سمعک

نکاتی برای مراقبت از سمعک

مراقبت از سمعک اصفهان برای عملکرد بهینه و دوام طولانی مدت آن ، بسیار مهم است.سمعک ممکن است محکم باشد ، اما در برابر استفاده نادرست مقاومت نمی کند.در ادامه ، چند نکته ارزشمند برای مراقبت از آن پیدا خواهید کرد.

شما باید سمعک خود را حفظ کنید و دو دلیل برای اهمیت آن وجود دارد: اول ، حفظ شرایط شنوایی مطلوب و دوم ، اطمینان از استانداردهای بهداشتی بالا.نظافت مناسب روزانه و سرویس منظم باعث افزایش طول عمر سمعک می شود و عملکرد مطلوبی را به شما ارئه می دهد.

از سمعک های خود در برابر آلودگی محافظت کنید

همیشه قبل از لمس سمعک از تمیز و خشک بودن انگشتان خود اطمینان حاصل کنید.ورودی میکروفون بسیار کم است و می تواند با استفاده از عدم مدیریت صحیح مسدود شود.

مراقبت از سمعک

از سمعک های خود در برابر رطوبت محافظت کنید

از آنجا که سمعک ها به رطوبت ، نور و گرما بسیار حساس هستند ، باید همیشه در یک مکان خشک و تمیز نگهداری شوند.آنها را در آشپزخانه یا حمام یا در نزدیکی منبع گرما قرار ندهید.توجه داشته باشید که رطوبت ممکن است به لوازم الکترونیکی سمعک آسیب برساند.بنابراین:

  • سمعک های خود را قبل از استحمام در حمام یا شنا بردارید.
  • گوش های خود را قبل از قرار دادن سمعک ها گاهی تمیز کنید.

نکته : اگر سمعک شما خیس است ، هرگز آن را با استفاده از سشوار ، بخاری ، مایکروویو یا دستگاه های مشابه خشک نکنید ، زیرا گرمای زیاد می تواند قطعات پلاستیکی را نرم و تحریف کند و به تکنولوژی داخلی آسیب برساند.

یک مکان اختصاصی ، دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی ، پیدا کردن سمعک در صورت نیاز را برای شما آسان می کند.

از تماس دستگاه با اسپری یا مواد آرایشی خودداری کنید
ذرات ریز اسپری مو یا مواد آرایشی ممکن است ورودی میکروفون و کلید کنترل صدا را مسدود کند.قبل از استفاده از محصولات مراقبت از مو و بدن ، سمعک های خود را بردارید.

تمیز کردن صحیح سمعک

تمیز کردن صحیح سمعک

برای اینکه کاملاً کاربردی باشند ، سمعک های شما باید همیشه تمیز باشند.دستگاه ها را با پارچه ای نرم و خشک تمیز کنید.هرگز از الکل ، حلال ها یا مواد پاک کننده استفاده نکنید.برای این منظور می توانید از محصولات مراقبت ویژه سمعک استفاده کنید.اسپری های خاصی وجود دارد که به طور خاص برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن سمعک ها طراحی شده اند و شما میتوانید آنها خریداری کنید.با شنوایی سنجی اصفهان ، در مورد این محصولات صحبت کنید.

سمعک های خود را در مکانی امن نگه دارید

سمعک های خود را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.هنگامی که از سمعک های شما استفاده نمی شود ، آنها را همیشه در کیف مخصوص خود قرار دهید تا آنها در برابر آسیب و آلودگی در امان باشند.اگر مدتی طولانی از سمعک خود استفاده نمی کنید ، لطفاً باتری ها را جدا کنید.

دیگر نکات:

هنگامی که سمعک ها را در شب بر می دارید ، اولین کاری که باید انجام دهید ، این است که آنها را با دقت با یک پارچه یا دستمال نرم و خشک پاک کنید.بعد ، بخشی از سمعک را که در مجرای گوش قرار دارد بازرسی کنید.اگر مشاهده می کنید که در انتهای سمعک ، جرم گوش جمع می شود ، باید این مورد را بردارید.بیشتر تولیدکنندگان ابزاری برای تمیز کردن در اختیار شما قرار می دهند.در آخر ، درب باتری را باز کنید تا هوا وارد سمعک شود.باز شدن درب باتری باعث کاهش رطوبت و طولانی شدن عمر باتری می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *